Koopjedeal.nl

Casus ND Zakelijk

Koopjedeal.nl is een dagaanbieder met een breed assortiment gericht op de vitale 50-plusser. De webwinkel is onderdeel van de Jamani Group, een holding die gespecialiseerd is in voornamelijk e-commerce activiteiten.

Om de doelgroep te bereiken zet Koopjedeal.nl een unieke mix aan marketingkanalen in. Behalve naar online en tv gaat een substantieel deel van de inzet naar adverteren in print. Het Nederlands Dagblad is een belangrijke schakel hierin. Koopjedeal bereikt met het ND het hart van hun doelgroep.


Hygiëne campagne

De dagaanbieder is enthousiast over de inzet van het Nederlands Dagblad. ‘De resultaten overtreffen iedere verwachting.’ Dat blijkt ook uit de mate waarin Koopjedeal.nl in het ND zichtbaar is. ‘Na een uitgebreide en succesvolle test is adverteren in het ND inmiddels verworden tot een hygiëne-campagne. Dat betekent dat we het hele jaar zichtbaar om zo het dagelijkse verkeer naar onze kanalen op gang te houden.’


Soepele samenwerking

Om alle aandacht te hebben voor klanten en service wil Koopjedeal.nl zo min mogelijk tijd verspillen aan randzaken. Ook daar is er een belangrijke match met het Nederlands Dagblad. ‘De samenwerking met het ND kost ons zo’n 80 procent minder tijd dan elders. De binnendienst functioneert fantastisch en de accountmanager komt pro-actief naar ons toe.’ Koopjedeal.nl vindt het belangrijk dat de medewerkers in het het hele proces ontzorgd worden.

Adverteren in print blijft voor Koopjedeal ook de komende jaren een belangrijk speerpunt. ‘We blijven ook met het Nederlands Dagblad steeds zoek en naar nieuwe mogelijkheden en het optimaliseren van onze advertenties.’

Bekijk de advertentiemogelijkheden in het Nederlands Dagblad.
Meer informatie
Vragen?