ZOA in het Nederlands Dagblad

Met ruim duizend medewerkers in vijftien landen wereldwijd is ZOA een hulporganisatie van formaat. Het werk van ZOA kenmerkt zich door het verlenen van hulp in crisisgebieden waar mensen lijden onder oorlogsgeweld of natuurrampen. ZOA heeft zich als hulporganisatie gespecialiseerd in het verlenen van noodhulp.

Perfecte match

ZOA is ontstaan binnen de gereformeerde zuil in christelijke nederland. Maar inmiddels verbreedt de organisatie haar focus. ‘Wij richten ons op heel christelijk nederland, van conservatief tot progressief. Het Nederlands Dagblad helpt ons om christelijk nederland in de volledige breedte te bereiken’.

De lezers van het Nederlands Dagblad geven vijf keer meer dan de gemiddelde Nederlander. Daarbij hebben zij 2,5 keer meer interesses voor reclame- uitingen van goede doelen. Mede hierom zijn ZOA en het ND al decennia partners. ‘De lezers van het ND zijn precies onze doelgroep. Ze voelen een grote verantwoordelijkheid voor de aarde en zijn bewogen met de kwetsbaren.’


Harten raken

Om mensen te bewegen moet je hun hart raken. Storytelling is hier heel geschikt voor. Het ND biedt voor deze krachtige vorm een column aan als advertentieformaat. Deze column heeft een bijzondere uitstraling, waardoor hij goed past in de journalistieke context. ZOA zet dit formaat regelmatig in. ‘Door een column te combineren met reguliere uitingen verbinden we ons merk aan de krachtige verhalen die we te vertellen hebben.’ Zo raakt ZOA het hart van de lezers.

De komende jaren zet ZOA nog meer in op het bewegen van hun doelgroep. ‘Het is belangrijk om het hele jaar zichtbaar te zijn en met inhakers in te spelen op de actualiteit.’

Bekijk de advertentiemogelijkheden in het Nederlands Dagblad.
Meer informatie
Vragen?